Lipcowe nowości!

To pierwszy tego typu post na blogu; w końcu w jednym miesiącu się coś uzbierało, a jak się oszczędza to wcale nie jest takie oczywiste, nie jest tego też dużo. Tyle słowem wstępu, zapraszam.
1 - DOG&SPORT - kolejny numer, zawsze z niecierpliwością czekam na kolejny a nigdy mnie w tedy nie ma, ten przyszedł jak byłam w Bułgarii + próbka GAMMOLEN active + przysmaki purina AdVENTUROS
2 - Mój pies i kot + frisbee + pedigree dentastix (chyba powędrują dla bezdomniaków)
3 - frisbee z orange
4 - pedigree dentastix włożone do skrzynki z okazji Miesiąca Zdrowych Zębów - chyba też powędrują dla bezdomniaków
5 - fiproclear - w 2 sklepach nie było firpex'u i musiałam zadowolić się czymś takim, nigdy o tym nie słyszałam, ale wypróbujemy i zobaczymy, cena jak za firpex dałam 12.50zł w osiedlowym zoologu, w Kakadu chcieli 20 zł za to samo.
6 - muszka z H&M'u Bułgarskiego przecenione z 26 lewów na 6, pomyślałam, że wezmę w Polskim H&M przecież nie ma działu zwierzęcego
7 - gazeta z Pepco za 3 zł, spodobała mi się a Funy gryzł ją przez dłuższy czas no i czego się spodziewałam piszczałka wypadła po chwili ale to standard
8 - karma Acana Pacifica - dwa opakowania, drugie 50% ceny to co mi tam biorę, chciałam inną ale się nie wbijała na kasę, na razie nietknięta ale Funy jest jakiś nieswój więc zobaczymy później. Na razie mogę powiedzieć że pachnie rybą, w sumie nawet mi się podoba.
9 - pedigree dla szczeniaków kupiony w Rewie bo Funemu się karma skończyła, a był dla szczeniaków albo psów dużych ras więc wybór być oczywisty, dużych granulek Funy nie zje, a to tylko kilka dni poza tym pies musi coś jeść.
10 - granatowa bluza adidog kupiona za grosze (nie mogę sobie przypomnieć nazwy sklepu)
11 - GoPro HERO + - och tylko czekać aż w końcu powstanie pierwszy filmik :D mam nadzieje że powstanie :D trzymajcie kciuki
No i to by było na tyle lipcowych zakupów, myślę że w tym miesiącu już nic nie kupię, ale zostały jeszcze 3 dni także kto wie?

6 komentarzy:

  1. Dyski nie wyglądają na bezpieczne dla psa. Ja bym nie ryzykowała zabawy takimi.
    Mamy taką samą kamerkę! Żółwik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no Funy nawet by sobie z nimi chyba nie poradził, przydadzą się do innych rzeczy np. nauki wchodzenia na jakiś obiekt. Nie miałam zamiaru bawić się nimi we frisbee od tego są (mniejsze, odpowiednie) z Nobby. Ale dobrze że zwracasz uwagę, bo ktoś nieświadomy mógłby zrobić psu krzywdę, bo niby dla psa ale dla nich kompletnie się nie nadają.
      Żółwik :D

      Usuń
  2. Świetne zakupy ! :) Marzy mi się mały piesek i ubieranie go w ubranka <3 Nie przebierać Bóg wie ile, ale na zimę ubranko albo w deszczową porę :)
    Kamerka GoPro marzy mi się ale zapewne jeszcze poczekam na nią z rok może dwa :P
    Pozdrawiam, Goldenowelove

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak małe pieski są niestety idealne do przebierania, my korzystamy z tego przywileju tylko gdy wymaga tego okoliczność. Kamerki nie miałam w planach ale zobaczyłam przecenę, a te działają na mnie jak błyskotki na srokę :P

      Usuń
  3. Czekam teraz na filmiki! :D Sama kiedyś zaopatrzę się w sportową kamerkę, ale na razie jakoś mi nie potrzebna. Moim zdaniem, pepco ma super zabawki, szczególnie wszystkie piszczące :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak nie dość że zabawki z Pepco są super, piszczą (chwile, ale piszczą! a to już jest +100 zajebistości), a do tego ta cena dałam za nią 2 albo 3 zł. A jest według Funego super, hiper i co tam jeszcze i pływa, nie tonie nawet jak naleje się do niej woda.
      Ja nie planowałam teraz kamerki, w sumie miałam zwłoki starej która rozwaliła się (mimo obudowy) po drugim upadku, nie kosztowała dużo, ale spodziewałam się większej wytrzymałości, a o GoPro zawsze marzyłam (niekoniecznie ten model) a teraz była przecena no to jak nie skorzystać? przeceny to bardzo zły wynalazek...

      Usuń