XXI międzynarodowa wystawa psów rasowych w Katowicach

Relacja z niedzieli u Jumper the Trekking Dog
O wystawie dowiedziałam się w sumie w ostaniej chwili, w sobotę w schronisku :P jedna z wolontariuszek miała 2 podwójne zaproszenia 1 poszło i zostało drugie, którego nikt nie chciał; po dłuższym namyśle zdecydowałyśmy się że co tam bierzemy.

Byłam tylko w ostatni dzień (niedziele), były cztery ringi, na pierwszym wystawiane były ttb (amstaff, bulterier), na drugim głównie pudle ale też bichony, na trzecim cavaliery na czwartym ostatnim na głównej hali były buldożki. Dwa ringi były tak na korytarzu(nie wiem jak to wytłumaczyć), tam wystawiały się na pewno chihuahua, cairn terriery i mopsy, i było to dobrze przemyślane ponieważ widać było że cała wystawa była dla nich niekomfortowa(szczególnie dla chihuahua), a na głównej hali było zdecydowanie głośniej. 

Na wystawę dotarłam ok. 12.30, wiem, że wystawiane też były yorkshire terriery(o 10.30), maltańczyki, teriery szkockie, lwie pieski i rasy których już nie pamiętam. Widziałam kilka BOSów, wyżłów, doga niemieckiego, jack russell teriery, chińskiego grzywacza, mega słodkiego szczeniaczka bc.

Była to pierwsza wystawa na jakiej byłam i moje odczucia są bardzo pozytywne, chętnie pojawiłabym się tam jeszcze raz i na pewno tak będzie. Było dużo stoisk z różnymi rzeczami, znalazło się też stoisko z rzeczami hurtty, a co robi maniak jak nie wie na co się zdecydować? Bierze obie rzeczy :D

12 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! Wystawy fajna sprawa ;) Ja na mojej pierwszej byłam w zeszłym roku, w tym koniecznie powtórka (międzynarodówka w Poznaniu ^^). Jestem ciekawa jakie rzeczy z Hurtty kupiłaś na niej! Do nas właśnie coś idzie od nich... :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Do Poznania za daleko...:/ Szelki, na koniec marca pojawi się haul bo jakoś tak dużo rzeczy się w naszych łapkach zbiera :P

      Usuń
  2. Wystawa jest super :D byłam prawie każdego roku, ale w tym rasy które mnie interesowały wystawiały się w piątek a ja byłam niestety w pracy ;( Fajnie że wypadł ci się udał i kupiłaś jakieś rzeczy, mnie niestety ominęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze chciałam iść ale nigdy nie było mi dane, do teraz :D a zaopatrzyliśmy się w szele :P

      Usuń
  3. Ten ostatni pudel jest przepiękny! :D
    Pozdrawiamy, Wiktoria&Fado! | Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam zapozował :D ewidentnie wolał mój aparat niż telefon pana który na niego cmokał :P

      Usuń
  4. Ja niestety nie miałam jeszcze okazji być na wystawie psów, jednak mam cichą nadzieję, że w tym roku uda mi się to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam w takim bądź razie kciuki :P
      Ja mam nadzieje że w tym roku pojawie się jeszcze na jakiejś :D

      Usuń
  5. Super. też chciałabym iść na taką wystawę, niestety nie ma nigdzie w pobliżu. pozdrawiamy
    saragsd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś chodziłam na wystawę, aby popatrzeć sobie na psy, ale potem mi się odmieniło i na wystawy chodzę tylko na zakupy :D czasem ring ONków odwiedzę i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również byłam!
    Zapraszam:
    http://julia9876543210.blogspot.com/2017/04/xxi-miedzynarodowa-wystawa-psow_12.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już czytałam :D
      Oba posty z wystawy, i zakupowy i relacje :P

      Usuń