HAUL nowości styczeń-luty

Wczoraj doszła do nas ostatnia rzecz, myślałam, że już niedojdzie dlatego brak jej na zdjęciu poniżej; w tych miesiącach w nasze łapki wpadło kilka parę długo wyczekiwanych przeze mnie rzeczy.

1. kalendarz Nadzieje na Dom zbierałam się do kupna bardzo długo a potem już żadnego nie było, na początku lutego okazało się że jednak został ostatni więc tym razem się nie zastanawiałam tylko od razu brałam. Do zdjęć pozowały psy ze schroniska w Sosnowcu w którym jestem wolontariuszką. Na zdjęciu akórat jest Cezar, który nadal poszukuje domu
2. smycz z  amortyzatorem Hurtta Stretch Soft Grip 180cm/20mm mimo iż Funy jest mały, czuje że spełnia swoje zadanie :D
3. szarpak Best Tug Toys kupiony w zoologu, bałam się że Funy nie będzie nim zainteresowany, na szczęście tak się nie stało, bardzo fajnie się nim szarpie a Młody bez problemu go łapie (zazwyczaj tam gdzie ja trzymam to on też chce bo przecież tam musi być lepiej:P)
4. Petsages Beyond Bones gryzak wrzucony do koszyka by zaokrąglić cenę, nawet nie spojrzałam co to do końca i zdziwiłam się że jest aż tak twardy. Na początku pies totalnie go olał, po moich zachętach zaczął go gryźć, posłuży nam w nauce trzymania, a raczej jej kontynuacji
5. seven for 7 piłka gimnastyczna 65 cm wzięta w ostatniej chwili przy kasach bo tania, bo takiej jeszcze nie mamy; okazało się że był to bardzo dobry wybór bo piłka ma dołączoną pompkę :D co bardzo nam się przyda również przy innych piłkach
6. karma O'Canis z jeleniem już raz mieliśmy karmę z o'canis i Funemu smakowała, mam nadzieję, że z tą będzie tak samo :P
7. szelki Ruffwear Front Range XXS kupione przed "podwyżką" ceny co jest równe przed wyjściem nowych kolorków :/ ale szelki same w sobie bardzo lubię i bardzo dobrze się u nas sprawują i zakupu nie żałuje
8. 2 frisbee Hero Pup 120 bałam się o wielkość, a okazało się że są mniejsze od dysków z Nobby. Funy bez problemu je łapie, głównie się szarpiemy, puszczamy rollery nic na razie więcej nie robimy, a kolekcje dysków mamy już całkiem sporą (a przynajmniej ja tak myślę) :P
9. czarne szelki Champion kupione do schroniska ale druga taka para dołączy do zestawu Funego :D
10. kamizelka chłodząca Hurtta Motivation Ice Blue 25 cm naczekałam się ale w końcu jest, Funy niby ma niby 27 cm od karku do ogona ale wydaje mi się że nie wygląda to jakoś źle. Możliwe że jeżeli kiedyś pojawi się jakaś 30 na sprzedaż w okazyjnej cenie to trafi do nas ale to się zobaczy. (na zdjęciu pies stoi tak pokracznie bo nie chciał współpracować, a zależało mi na takim zdjęciu, potem schowałam aparat i przypomniałam sobie w szkole, że nie zrobiłam derce zdj, a to już było za późno)

5 komentarzy: