LBA

Jest to moje drugie LBA a pierwsze na tym blogu (link do pierwszej nominacji). Zostałam nominowana przez Historia schroniskowej prawie-pinczerki za co dziękuje.
Nominacja do LIEBSTER BLOG AWARD jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował". Przechodząc do sedna, pytania od:

Prawie Pinczerki

1.Interesuje cię wolontariat?
1.Jestem wolontariuszką więc odpowiedź jest oczywista :)
2.Jakie smakołyki preferujesz dla swojego psa?
2.Różne, np.: alpha spirit, rinti, brit itp.
3.Co sądzisz o metodach znanego Cezara Millana?
3.Opinie na temat Cezara są podzielone, a ja powiem tak jestem neutralna. Niektóre jego metody są zbędne, a niektóre pomocne. Na przykład, to że zwierzęta czytają nasze emocje, okej wszyscy wiemy ale ja na przykład dzięki niemu nauczyłam się rozróżniać kiedy rzeczywiście się rozluźniam, a kiedy tylko mi się tak wydaje. A to w głównej mierze przyczyniło się do zmniejszenia agresji Funego z poziomu 7/10 do poziomu 3.5/10. (okej teraz jest trochę wyżej ale myślę że za "chwilę" powrócimy do 3.5)
4.Czytasz jakieś pisma o psach? Jakie?
4.Tak. Przyjaciela Psa, Mojego Psa i dog&sport.
5.Dlaczego wybrałeś/aś akurat to imię dla swojego psa?
5.Nie ja je wybrałam ale się na nie zgodziłam.
6.Jakie najlepsze wspomnienie wiążesz ze swoim psem?
6.Trochę tego jest, jednak nie umiem się określić na konkretne jedno. Takim wspomnieniem jest np. moment kiedy Funy nie zaatakował psa, który na niego zawarczał, wyjazd na weekend majowy 2 (?) lata temu, dużo by tego wymieniać jak mówiłam nie mam jednego.
7.Czego uczą nas psy?
7.Odpowiedzialności, cierpliwość, szacunku, systematyczności..
8.Jaki charakter ma twój psi ideał?
8.Niedoskonały. Z doskonałym byłoby nudno:)! Można powiedzieć że Funy jest moim ideałem. Każdy ma inne wymagania co do psa i dla każdego ideał będzie inny.
9.Czy wiążesz przyszłość z kynologią?
9.Chciałabym być weterynarzem, a ten zawód poniekąd wiąże się z psami/kynologią więc mniej/więcej tak.
10.Jakich zachowań starasz się unikać w obecności psa? Dlaczego?
10.Ciężko powiedzieć, według mnie nie mam takich zachowań, ale nigdy się temu nie "przyglądałam" więc nie powiem na 100%
11.Podoba Ci się mój blog? Co w nim zmienić, czego się pozbyć, co dodać?
11.Jeżeli tobie się podoba to mi też.

Nie nominuje nikogo

4 komentarze:

  1. Świetnie, że odpowiedziałaś:))
    http://www.roxithedog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące odpowiedzi! :)
    Macie świetnego bloga, na pewno będziemy wpadać :)
    Pozdrawiamy!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje miło to "słyszeć" :)
      Wpadamy i pozdrawiamy K&F

      Usuń