Nowości sierpniowe!

W sierpniu również nie obyło się bez zakupów i trochę się tego uzbierało, nie jakaś ogromna ilość ale w roku szkolnym są to moje co najmniej 3/4 miesięczne zakupy.
1 - pies... no ale on był już wcześniej
2 - dysk sensoryczny
3 - piłka do fitnessu i pilatesu x2 - jak byłam(drugi raz) nad morzem to była tam biedronka a obok wielki namiot z wyprzedażami z różnymi rzeczami z biedronki i upolowałam te dwie piłki za 3 zł każda (na dysku nie oszczędziłam ale w porównaniu do innych te biedronkowe są i tak tanie)
4 - obiektywy do aparatu za 8 zł (również biedra)
5 - zabawka Activ Pet 4 zł (biedra)
6 - Chuckit Max Glow S - Funy ubóstwia
7 - Kong Wubba - bałam się bo wydawała się być dość twarda, zwłaszcza "macki" ale moje obawy się nie potwierdziły piszczałka zawsze jest górą :D
8 - Chuckit Tennis Ball - nie przypadły Młodemu do gustu :/
9 - "Bazgrołki dla psiarzy" i "Pies, który uratował mi życie" - dla psiarzy, jak mogłabym tego nie kupić, a tą drugą znalazłam w dziale przecenionych książek w carrefour za 10 zł
10 - "Zaklinacz lwów" na sam koniec wisienka; najlepsza zwierzęca książka jaką kiedykolwiek przeczytałam, co tam gdyby tylko się dało to pochłonęłabym ją jednym tchem. Jeszcze bardziej cieszy mnie fakt, że kupiłam ją za 8 zł; nie ma nic lepszego od świetnej, taniej książki.

12 komentarzy:

  1. U nas też taki post się znalazł, tyle, że lipcowy. Aż żałuje, że nie mam niedaleko Carrfura. :( Zapraszamy do nas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też taki post się znalazł, tyle, że lipcowy. Aż żałuje, że nie mam niedaleko Carrfura. :( Zapraszamy do nas. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zakupy! Zazdroszczę upolowania piłek do fitnessu za 3 zł haha :D I zastanawiam się nad kupnem max glowa, polecacie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecamy, Funy ubóstwia <3 Do tego super świeci!

      Usuń
  4. Pamiętam jak ja upolowałam w Biedronce piłkę za 5 zł, to dopiero było szczęście. Nas tych wyprzedażach można dostać dużo za grosze :)
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takich promocjach można znaleźć wiele ciekawych(tanich) rzeczy ale niestety każdy kij ma dwa końce, moim końcem byłby pusty portfel :D

      Usuń
  5. Ja też ten dysk upolowałam tylko że za 5 zł xD

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim bądź razie szcunu :D widzę mistrzyni okazji hehe

      Usuń
  6. Planujesz mieć lwa? ;> Fajnie że udało ci się złapać kilka przecen, my chyba nie mamy do tego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli by się dało... hahaha. A tam to przeceny bezczelnie znajdują mnie wiedząc że oszczędzam i nie mogę teraz sobie na nie pozwolić, ale przepuścić ich też nie mogę.

      Usuń
  7. I jak sprawdza się ten dysk sensoryczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie wiem, bo jeszcze nie miałam okazji go używać, jednak w najbliższym czasie musi się to zmienić i w tedy będę się mogła wypowiedzieć :P

      Usuń