Jesienne nowości!

No dobra trochę powiało nudą... a w sumie to nie powiało niczym. Nastała cisza z różnych powodów, ale myślę że już będzie w miarę systematycznie i będzie to coś innego niż haul zakupowy, chociaż to drugie to mogę zagwarantować, na razie stop z wydawaniem kasy! No dobra od jutra bo dziś idę jeszcze do kina :P Krótko i zwięźle!
1 - śliczna kurteczka z Auchan za jedyne 15 zł, ciepła ma jeszcze kaptur którego brakuje na zdjęciu; zapinana na rzepy, można ją ściągnąć u dołu (na zdjęciu jest akurat ściągnięta). Idealna na zimniejsze deszczowe dni, a zapomniałabym od środka jest ocieplana.
2 - buciki, kaloszki niebie granatowe zapinane na rzep, nie ma co dużo mówić czeka nas przyzwyczajanie do nich, za grosze z aliexpress.
3 - w końcu ją mamy i mimo moich obaw dobrze sobie radzi Funy lubi się nią bawić, nie jest u niego na pierwszym miejscu bo nie ma piszczałki ale zdecydowanie zajmuje wysokie miejsce
4 - a na koniec moje wymarzone juliusy, kocham najlepsze szelki jakie posiadamy, co prawda mam je od przedwczoraj ale jak mogą mi się nie podobać skoro były moim marzeniem? a właśnie świecą w ciemności :D

5 komentarzy:

  1. Juliusy! Jak się sprawują? Sama myślę o nich od jakiegoś czasu, ale do tej pory to tylko myśli. Kiedyś pewnie się na nie zdecyduję. Urocza kurtka!
    I najważniejsze pytanie - na czym byłaś w kinie? XD
    Pozdrawiamy, Wilson & ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mamy je kilka dni i na razie spisują się bardzo dobrze, raz wzięłam je z rozpędu jak padało czego nie chcę na razie robić bo się boję; nie chce żeby się rozwaliły od razu.
      W kinie byłam na maratonie grozy (helios), z okazji halloween.

      Usuń
    2. To powodzenia w testowaniu ich i żeby wytrzymały jak najdłużej!

      Usuń
  2. Super nowości! Też chciałam kupić Neli ażurkę ale to kiedy indziej, na razie mamy 2 biedronkowe. Super kolor julków! :)
    http://smallshaggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      Prawda? Kolorek uwielbiam jest świetny cieszę się że tylko taki był! Inni mówią że Funy wygląda w nich jak pies policyjny, ale kto powiedział że chce tego unikać?

      Usuń