PSIA SZAFA - pielęgnacja

W końcu po całych 3 miesiącach jest, zapraszam do "poszperania" w naszej szafie tym razem pielęgnacyjnej.


1. Szampon professional shampoo dla yorka, jest to nasza 3 lub 4 butelka tego szamponu, kupiona przez przypadek myślałam że to Champion (mają niezwykle podobne etykietki), spokojnie dorównuje temu drugiemu, z tym że po tamtym sierść wydaje się być bardziej jedwabista. Oba lubię jednak na korzyść pierwszego działa cena bo ok. 23 zł (champion ok 30 zł). Zdecydowanie lepiej sprawdza się niż "over zoo". Została nam końcówka, jak będzie kończyć się botaniqa zaopatrzymy się w któryś.
2. Szampon over zoo - dogs premium - yorkshire terrier, nie jest to nasz pierwszy produkt tej firmy ale raczej ostatni. Została nam końcówka z czego się bardzo cieszę, bo bardzo nie lubię po nim sierści Młodego jest szara, matowa i taka "szorstka" w dotyku. Jest to koncentrat, nigdy go nie rozpuszczam bo nigdy nie mam w czym. Cena: mieści się w przedziale 20 - 30 zł bo tyle mniej więcej przeznaczam na szampon dla Funego.
3. Nożyczki do cieniowania, używam ich przeważnie przy wykończeniu pyszczka i łapek, reszta leci maszynką. Kupione w AVON za ok 20-10 zł.
4. Nożyczki już zwykłe służą nam do obcinania łapek i pyszczka. Zakupione w Lidl'u za 10 zł
5. Grzebień x2 służy do dokładniejszego rozczesywania, nigdy nie rozczesałabym nim psa od razu; zapiszczałby się; i robienia kucyka. Kupione za ok 10 zł (każdy)
6. Szczotka służy nam do rozczesywania i układania włosów. Zakupiona w jakimś stacjonarnym zoologu za 10(?) - 15(?) zł
7. Clippy maszynka do strzyżenia sprawdza się bardzo dobrze, raz rozkręciłam całe ostrze bo włosy  powchodziły tak że maszynka nie strzygła a inaczej nie dało się ich wyjąć (osobom które nie mają zdolności technicznych nie radze bo mogą mieć problem ze złożeniem ostrza do kupy). Ogólnie jestem z niej zadowolona ale dla większych długowłosych psów radzę zainwestować w lepszy sprzęt. Chyba z zooplusa za ok. 120 zł
8. Szampon i odżywka BOTANIQA jak na razie użyty kilka razy i póki co jestem zadowolona, podoba mi się sierść po kąpiel, do tego pies ładnie po nim pachnie; mimo to za dużo zabawy z rozcieńczaniem, wole praktyczniejsze rozwiązania, otwieram, leje, pienie, spłukuje. Szybciej, pies się krócej stresuje i wgl. Wole dać to kilka złotych więcej i mieć spokój. Cena: ok. 24 zł każdy

8 komentarzy:

  1. Sama mam psa yorkopodobnego i szczerze pielęgnacja takich psów jest trudna. Marzę o własnej maszynce do strzyżenia aby nie chodzić do fryzjera i żeby pies nie był już owłosioną małpką.

    zapraszam i pozdrawiam
    http://skundlowani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno w końcu się dorobisz maszynki ja o swoją prosiłam się długo, ostatecznie wygrał argument że lepiej raz zapłacić za maszynkę 120 niż co 3 miesiące 50 :D.
      W zimę trochę się kołtuni, a w lato biega ostrzyżony cały.

      Usuń
  2. Można spodziewać się recenzji szamponu i odżywki BOTANIQA? Widziałam je dzisiaj u siebie w sklepie stacjonarnym i ciekawa jestem, czy faktycznie są takie godne polecenia :) Może skusiłabym się po nowym roku na jakąś nowość.. Widzę też że mamy takie same dwustronne szczotki, bodajże z biedronki :D U nas świetnie się ona sprawdza, super wyczesuje włos a pies uwielbia kiedy się ją czesze tą miększą stroną po brzuchu, czy pod brodą.

    Pozdrawiam,
    www.kreatywniezpsem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się :D U nas żadna szczotka nie jest fajna dla Funego... ;P

      Usuń
  3. U nas dość ubogo :D szampon dla psów, szczotka i grzebień.

    Dosiego roku ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. W przypadku psiej szafy to u nas akurat takich rzeczy jest sporo. Odkąd odkryłem sklep https://sklep.germapol.pl/pl/kosmetyki-rozne_perfumy to mój pupil ma swoje własne kosmetyki i jak najbardziej lubi kiedy się je stosuje. W sumie od razu po takich pielęgnacjach wygląda lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podobny zestaw pielęgnacyjny dla Figi. Jeszcze tylko na zimę dołączam maść ochronną do łapek. Wyczytałam na blogu https://johndog.pl/blog/zyciezpsem/dbac-o-opuszki-psa-zima/ w jaki sposób zabezpieczyć opuszki w porze zimowej. Wcześniej nie wiedziałam, że to jest w ogóle konieczne. Wy też używacie?

    OdpowiedzUsuń