Uwaga uwaga! Szykują się zmiany! +info

Tak, duże zmiany, obejmujące całego bloga, zmieni się wygląd, nagłówek, tło, praktycznie wszystko. Mam nadzieje że zmiany nadejdą szybko tak jak bym chciała jednak wiadomo, zmiana może trochę potrwać. Jeszcze nie mam w głowie co i jak ma do końca wyglądać ale wyjdzie wszystko też "w praniu" jak to się mówi.


Na ten moment nic ciekawego nie robimy, cały projekt stoi w miejscu i wiem ze 1 podpunktu nie spełnimy; filmiku :/ z reszta się nie poddajemy i będziemy walczyć, w końcu jeszcze wakacje są i nadal mamy czas. Dzisiaj wybraliśmy się na spontaniczne rolkowanie wraz z Klaudią i Figą z tego bloga. Psiaki się wybierały i po powrocie poszly spać, Funy oczywiście musiał jeszcze chwile się pobawić ale teraz już smacznie śpi.
Ps. Szykuje się dość spory HAUL :D

6 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekamy na te zmiany! :D
    Pozdrawiamy! | nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z moją suczą na rolki nigdy nie pójdę XD Blog ciekawie pisany zostaje :)) zapraszam w wolnej chwili ----> vickysworldandlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rolki z psem wcale nie są takie trudne :P
      Ja myślałam, że Funy sobie rady nie ma a on pokazuje za każdym razem co potrafi :D

      Usuń
  3. Ja z Xeną też czasem chodzę na rolki, ale moje ukochane roleczki jak to na sprzęt przystało - powoli zaczynają się psuć i trzeba będzie odkładać $ na nowy, lepszy sprzęt. ;P Na początku myślałam, że to będzie totalna porażka i masakra i ogólnie "- Czy ja to przeżyję?", ale jak widać jestem, przeżyłam i w sumie mam się dobrze. ;P Generalnie najlepiej jest nauczyć się jeździć samemu, a później dopiero z psem, Xena też jest małym ciągniczkiem i mimo, że jest mikruskiem to ma moc. :P Nie możemy się doczekać HAULu! *.* Kochamy (ja kocham ;p) HAULe! ♥

    Pozdrawiamy! Księżniczka Xena ♚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rolki z psem to ne taki diabeł straszny jak go malują :P no chyba że tak jak mówisz ktoś nie umie jeździć lub dopiero co opanował tą zdolność.
      My z Funy bardzo się cieszymy że obie przeżyłyście wasze rolkowanie :D

      Usuń
  4. Świetny wygląd bloga! :D Z niecierpliwością czekam na nowy post. :D

    kundelektezpotrfii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń