Recenzja fotozeszytu od Saal Digital

Dziś na bloga wjeżdża recenzja fotozeszytu od Saal Digital. Jakie są moje wrażenia, czy wszystko przebiegało dobrze? Jakie wrażenia odnoszę?  Jeśli jesteście ciekawi to nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do czytania!

CO MÓWI O SOBIE FIRMA?
"Saal Digital należy do wiodących europejskich producentów fotoproduktów.
Żyjemy i pracujemy z pasją do fotografii. Z profesjonalnym podejściem dążymy do osiągania naszych głównych celów: wysokich standardów jakości, zadowolenia naszych klientów i pracowników oraz stałego rozwoju naszych innowacyjnych fotoproduktów.
Jako nowoczesny dostawca internetowy oferujemy wysokiej jakości naświetlane i drukowane fotoprodukty. Do nich należą przede wszystkim fotoksiążki, odbitki, plakaty, fotokalendarze, fotokartki, fotoobrazy jak np. dibond, pleksi czy forex oraz fotoprezenty."
Źródło: saal-digital.pl/o-saal-digital/o-nas/


SPOSÓB PROJEKTOWANIA, ZAMAWIANIA I PŁATNOŚCI
Aplikacje możemy bardzo ławo pobrać z oficjalnej strony Saal digital. Sama aplikacja jest bardzo przejrzysta i intuicyjna. Nie miałam problemu z ustawianiem zdjęć, ich obracaniem czy przycinaniem. Warto na początku jednak zdecydować się na format, orientacje i rodzaj powierzchni wcześniej, ja postanowiłam zmienić rozmiar i musiałam wszystkie zdjęcia ustawiać od początku :P, ilość stron możemy natomiast zmieniać według własnego uznania w trakcie tworzenia. Gdy już skończymy projektować dodajemy projekt do koszyka, wpisujemy dane kontaktowe, wybieramy sposób płatności, składamy zamówienie i gotowe. Na skrzynkę dostajemy wiadomość z numerem konta do zapłaty oraz link do strony gdzie możemy zobaczyć status naszego zamówienia


KONTAKT I DOSTAWA
Kontakt z firmą był sprawny, bardzo szybko dostawałam maile zwrotne, a co najważniejsze - wszystko co mnie interesowało było w nich zawarte. Dostawa również na plus, bardzo szybka. Zamówienie złożyłam w środę późnym wieczorem, a w piątek zostało przekazane do wysyłki. Z uwagi na weekend fotozeszyt doszedł do mnie dopiero we wtorek; co i tak uważam za krótki czas oczekiwania na produkt.


MOJE ZDANIE O FIRMIE I FOTOZESZYCIE
Firma profesjonalnie podchodzi do klienta, szybko realizuje zamówienie i wysyła produkt. Jest to zarówno mój pierwszy produkt tego typu jak i pierwszy produkt z firmy Saal Digital; i zdecydowanie nie ostatni. Firma Saal Digital oferuje nam w swojej ofercie wiele różnych produktów miedzy innymi fotksiążki, kubki ze zdjęciami czy fotoobrazy. Zarówno z przodu jak i z tyłu fotozeszytu mamy przeźroczystą "okładkę" ochronną, która chroni nasz fotozeszyt przed uszkodzeniami bądź zabrudzeniami. Sam zeszyt jest starannie wykonany, zdjęcia są wydrukowane w wysokiej jakości, a wszystkie kolory są żywe, takie jakie powinny być. Karki są sztywne dzięki czemu fotozeszyt łatwo się nie wygina i nie gnie. Jeśli ktoś szuka produktu starannie wykonanego w żywych kolorach to dobrze trafił, i szczerze polecam mu firmę Saal Digtal.


PLUSY I MINUSY
+ kontakt z firmą
+ łatwa w obsłudze, intuicyjna aplikacja
+ szybki czas realizacji i dostawy
+ jakość zdjęć
+ wykonanie
- nie zaobserwowałam

1 komentarz:

  1. Również posiadam fotozeszyt tej firmy i jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń